torsdag 16 februari 2012

tentavecka

Ja, Så var det tentavecka.
Och jag har varit himla duktig, suttit i skolan och pluggat en massa! 

Jag bokade ett grupprum och sen satt jag där, instängd med mina papper och böcker. Fick sällskap av glada vänner med jämna mellanrum, och kan tacka Karin, Emma, Kata, Johannes, Elin o Maria för underbart bra diskussioner om stort och smått!
Nu känner jag mig så klar man kan bli inför en tenta. Ingen ångest alls än, vilket är en helt ny upplevelse för mig, som alltid brukar ha skrik o panik till 1000 kvällen innan tenta... Det kvarstår bara att se om det är en bra eller dålig sak! :P Himla skönt just nu dock! =)

Jag har även hunnit med en del smått o gott på kvällstid: ett SoaSek-möte, en tur till Svenstavik för läxläsning, en kväll i Gustavsbergsbacken och middag o mys i kollektivet på andra sidan vägen. :) 




Så här kan det se ut när Karin försöker tänka...


såhär kan det se ut när jag försökt tänka...
(ja, smått rörigt :P)


En kväll i gb-backen! 









Så, för att vara en tentavecka måste jag säga att den varit himla lugn och trevlig!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar