tisdag 18 februari 2014

Examen, Skiweek & Dinnerparty

Januari 2014 var en underbar månad!
Jag är nu färdig, examinerad socionom, har firat detta med mina underbara klasskompisar och extra-firat med en härlig vecka i Vemdalen.

Här kommer lite bilder :)



Underbara vänner.


Hela lilla klassen.


Skål för oss!


Underbar sketch framförd under examenssittningen av mina underbara klasskamrater.


Stort tack till mamma och pappa för de fina blommorna! :)


Och så bar det av till skiweek i Vemdalen.
Mysstuga med Kristin, Karin och Kata.




Kristin o Kata i backen
 

Afterski



Utsikt från stugan




Lite kallt var det...

.. Och otroligt vackert 




Irish Coffe i stugan.







Anders bjöd på middag på restaurang för att fira examen
(eller för att fira att jag är arbetslös, som han så fint uttryckte det). 




Och så var det dags för dinnerparty!
Jag och Ellen stod för efterrätten och bjöd på Regnbågsrulltårta,
mycket vacker om jag får säga det själv! 


Färgar kaksmet


fördelar smeten på plåten


Före


Efter

Hoprullad!


Sen var det dags att duka och vi fick för oss att vika fina servetter...
Otroligt många skratt senare blev det lotusblommor för hela slanten!




Lotusblomma                                                      Kanin



Et voilá!




Happy Dinnerparty!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar