söndag 10 juli 2011

In my spare time I like to...

Ja, vad tycker jag om att göra på fritiden då?
Jag tycker om sol och glada vänner. Jag älskar havet och långa promenader. En god fruktshake vid stranden och att ha tid att hinna med att njuta... Thailand är underbart!
blablabla... vem tycker inte om det? Mindre snack och mer bilder nu:

Jennifer o jag åkte till Laem Sing stranden och njöt av sol, bad och vattenmelon!




Mysiga lilla Laem Sing


Vattenmelon i is format






Jag lyckades sola ett plåster på foten!



Dagen avslutade vi på Nai yang stranden med en god middag.

Ida


 

Jennifer


Jag!
(halsbandet i pannan ingick inte i ordinarie outfit...)


Live musik!


Jag och Ida tog en promenad längs stranden innan vi började jobba en dag. Och eftersom det var lågvatten passade vi på att utforska en liten ö som plötsligt låg på gångavstånd :)


Nai Yang vid lågvatten


Ida


båt






Ida går på vattnet



Ön!


Jag



Vattnet började komma in igen, så vägen tillbaka blev aningen blötare ;)



röd båt (+hund)


Det gäller att dricka ordentligt när man vistas i solen, har jag fått lära mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar