måndag 4 juli 2011

Ny kamera :)

Jag behövde en ny kamera med undervattenshus, eftersom jag ville dyka lite här nere. jag spanade in en billig, lagom slit och släng kamera: jag har ju ändå min stora kamera att ta bra bilder me... nu behövde jag ju bara nå litet och smidigt att ta me på festen, i skidbacken, eller under vattnet...
Jag kom inte hem med den billiga kameran, för jag hittade en mkt finare. iofs dubbelt så dyr, men så himla mkt bättre!!! och dessutom blev de 1600kr billigare än i sverige ändå, med uv hus o allt! :)
Så kan det gå när man e jag!
Här kommer iaf lite foton från nya kameran, vissa snyggare än andra, lekte lite med ljusinställningar fokus osv... mkt att lära, men kul e de :)

Ida

This is where I am now.


Bygget tvärs över gatan, barnhemmet ska få kinesiskt tempel som granne.


Owen


Pacat


Pet


Fame i regnet! :)


Jennifer o marcus kommer hem med barnen från skolan.


Jag och Ida slog på stort o firade mitt betyg o att jag klarat första året på universitetet med en riktigt grym middag i Nai Yang!


 


Kan va godaste efterrätten ever!


Sen blev de varsin Maithai på beachclub.



Jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar