lördag 24 september 2011

en lördag..

En dag helt utan planer...
vad gör man då!?


Jag började dagen med en lååång frukost i soffan, framför skilda världar.
Sen åkte jag in till stan för att träffa Emma. Det blev en heldag, med snowboard tävling, shopping, loppis, tårta och ett besök i Emmas mysiga lägenhet.
Sen åkte jag hem för lite lördagsmiddag, tv, ommöblering o gos me Natte.
Nu blir det ugnsbakade äpplen och skilda världar och en tidig kväll! :) 


mina fina blommor, som ag fick av mina handledare i försenad födelsedagspresent.





Och solrosen jag fick av Tessa.




Skid- och snowboardtävling på torget! :)






Pingstkyrkan bjöd på tårta!



Vi hittade ett jättemärkligt "konstverk"...
 De har byggt en underjordisk rälsbuss mitt i stan!







Utsikt från Emmas balkong!
Inte illa alls faktiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar