söndag 30 oktober 2011

Vänsjö

I fredags åkte Jag, Emilia, Elenore, Karin och Kristin till Vänsjö, där min släkt har en "stuga" som vi fick låna.
Planen var att komma bort från stan, plugg o stress och bara ta det lugnt och njuta
 av naturen och trevligt sällskap. Och det gjorde vi verkligen!
Det blev en riktigt härlig tjej-helg i stugan i skogen!
=)


Vi åkte från Östersund före lunch på fredagen, efter att ha handlat på Willys.
Och kom fram till vänsjö lagom för att äta!

Karin kokar soppa


Elenore, Kristin o Karin





Älgmjölk!?




Nere vid sjön o kollar läget


photo session







lillstugan :)

Elenore


Elenor e ute o provar sina fina stövlar i sjön





Elenore i vassen :)



Emilia o Kristin




båt'n

lingonberries



Jag



Elenore o Karin



jag igen


Stora "stugan"


Kristin försöker spela kassettband!
(gick inge bra...)




Rätt ok pluggställe ändå...


Elenore








Mys


Middag!



underbart god fredagsmiddag!







Elenore framför öppna spisen



Kristin, Karin o Elenore



Kristin o Karin




Kristin




Karin


Elenore o Emilia




Sen blev det lite dans :)


Ehm.. Ja... Nya skogsmodet?
Jag, Elenore o Karin


Emilia o Kristin



Jag o Elenore
(observera färgerna på kläderna! mkt genomtänkt!)



Dag 2- Lördag

Frukost



huset



Gick på promenad upp på Messukölen

Elenore



På väg uppför


Utsikt


Elenore på kalhygget


Elenore o Karin


Karin o Elenore


Jag


Jag o Kristin åkte upp o tittade på kyrkan i Ängersjö




Solnedgång över Vänsjön
































Kristin framför brasan



Elenore



Lördagsmiddag




bubbel!




Det bjöds på skönsång!



Emilia o Elenore



Emilia fick besök av Rick från Gbg...



Rick- profet (eller poet?) från Göteborg







Stort tack för en underbar helg med massa skratt, mys, frisk luft, lugn och intressanta diskussioner
 tillsammans med underbara vänner! E så glad att jag har er! :)


KRAM!




2 kommentarer:

  1. Giiiih så fina kort! Underbar helg! TACK Jenny för allt! Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Riktigt härliga bilder, ni ser verkligen ut att ha haft det helt underbart. Kram till er alla / L

    SvaraRadera