söndag 20 november 2011

veckans blogginlägg :P

Jaha, då var det en vecka sen sist igen... hm.. tror det är så att jag har lite mkt att göra just nu :p
Denna vecka har dock varit mycket lugnare än förra veckan. 
Och jag har hunnit med att fika massor!
Dessutom har jag skrivit på min praktikrapport, varit på studiebesök på Bubblan, varit på sektionsmöte, läst läxor och spelat yatzy med ensamkommande flyktingbarn, hjälpt en utbytesstudent med svenskuppgifter, varit på rockkväll på Oscars, varit på dinnerparty och träffat massa trevligt folk, filmkväll m chips o julmust och åkt en sväng till Åre. :)
Riktigt trevlig vecka faktiskt.




Hittade lite bilder på mob från förra veckan... 


Finn ett fel...


Finn tio fel...
(seriöst, i november!?)


Hur man spenderar en kväll i Sundsvall på bästa sätt :)


Och så ett par bilder från idag 

Ett regnigt, dimmigt och inte det minsta snöigt Åre.

Hoppas att jag snart är tillbaka här o att det då är mkt vitare och kallare!




Anders



Måttlig Lavinrisk...
ja akta er när ni är ute i offpisten!

1 kommentar:

  1. Me, var är snön?! Ok att vi har 7 grader plus här nere, men i Åre kan det väl ändå vara kallt... Har för mig att jag läst nånstans att de börjat kanona Skutan, fast kanske hunnit smälta bort igen... Jaja, får väl hålla tummarna för att vintern kommer snart, Jesper köpt ny hjälm till och med- måste ju testas:)
    Ha det toppen! Kramar

    SvaraRadera