onsdag 16 november 2011

senaste veckan...

Och så har jag lyckats misslyckas med att uppdatera min blogg igen!
Men nu kommer iaf en uppdatering av senaste veckan- kanske den mest fullspäckade veckan i mitt liv hittills. Men det har allt varit ganska kul ändå. :)


Vad har jag då roat mig med?
Jo! jag har: haft 3 möten på jobbet, varit på läxläsning på Frösön och i svenstavik, lyssnat på föreläsning med SISU idrottsutbildarna, haft festkommitté möte, varit barnvärd på friskis, tränat 3 pass, deltagit vid brukardagen och föreläst på två seminarier, haft faddermöte, varit på Oscars sopptorsdag och snökväll och avslutade med tredagars ordningsvaktsfortbildning i Sundsvall.
Kan tillägga att jag har druckit ett antal koppar kaffe och ett par energidrycker i veckan!



Fin soluppgång utanför fönstret



Jag va me o föreläste på brukardagen på universitetet.
-mkt stolt över att jag vågade, trots att det bara var ca 10 min-
Observera mitt namn...



Observera mitt namn, igen


Och igen!
Underbart, jag har blivit norrlänning nu, har till och med dubbelnamn! :)





Fick fina blommor för jag va så himla duktig! :)



Sen hamnade jag i ett grupprum i skolan, med Emma, i väntan på att oscars skulle öppna...
ehm, ja, just det....

Finaste Emma råkade ha Singoalla i väskan!

Oh! Övertrött Jenny, snart hög på socker!
 (Kan aldrig va en bra kombination)



Ta inte mina kakor!!!




Helgen spenderade jag i Sundsvall.


Inte helt frivilligt, utan mer för att jag va så illa tvungen för att få behålla mitt jobb. :p
Ja, jag va alltså i Sundsvall för att gå Ordningsvaktsfortbildning.
Så inte helt frivilligt. Men himla kul ändå faktiskt!
Kan nu allt om juridik, narkotika, etik, akutsjukvård, brandhantering och självförsvar... (eller!?)







Jag har skapat eget mode! 
Riktigt snyggt må jag säga!
...men, hur kom det sig, kan man undra...



Jo! Mina jeans råkade ut för en mindre olycka!
Och för en gångs skull va jag smart nog att inte ha ett par extra jeans med mig!!!





Hehe, jag bjuder på det!
Kram o Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar