söndag 4 mars 2012

sol, snowboard och skoter.

Lördagen 3/3
bestod av:

strålande sol, snowboardåkning, plugg, en skotertur, älgar, hembakad pizza och jobb.

Ja, detta är en sammanfattning av gårdagen.
Det blir främst bilder idag.. men de brukar ju förklara det mesta ändå...



Måste först stolt visa upp min fredagsmiddag, med trevligt sällskap :P
varmakoppen, två mackor och facebook...
lagom deprimerande :P


Så, då övergår vi till lördagen, som va allt annat än deprimerande! :)

Åre 














Anne o jag i liften


Jag o Anne
Pluggpaus nere i en dal, nästan vindstilla och strålande sol! :)


Förstår inte varför folk väljer att plugga i sthlm...


Anne








Sen blev det en liten skotertur!
(äntligen!!!)
=) 






Anne o john


Christian o jag



Jag har förstått att det e skillnad på skoter o skoter...








hittade två älgar på vägen hem 




Sen blev det pizza-bakning hemma hos John

Det var märkliga växter i köket...


Och en mkt kall öl...


Och sist men inte minst, mkt god, hembakad pizza! :)


Sen blev det akut energi -uppladdning me redbull. För att orka med att jobba halva natten!
Det var allt för idag!
tjo!

1 kommentar:

  1. UUUUuuuuuuu, va GÔTT!!! :D
    Inte LITE avis man blir, men är ändå faktiskt allra mest riktigt glad för er skull att ni fick en så'n härlig dag!

    hahaha.. ja, jag undrar också varför folk väljer att plugga i Sthlm! ;D

    Förresten.. vad hände med bild nr.2 på lördagen? Censur? ;)

    Hoppas att jobbnatten gick bra.
    Vi ses.
    Kram

    SvaraRadera