söndag 11 november 2012

De ska va gött å leva!


Här kommer lite bilder från en del goda stunder de senaste veckorna.



Middag i kollektivet



Söt-Selma


Sen var det dags att göra sig fin inför en kväll på stan 



Johannes har också gjort sig fin...




Kata försöker få lite liv i mitt platta hår

Lite skönsång :)



Anne och det "lilla" ölglaset


På väg till jobbet :)


Fick en helt underbar teckning av Johannes.
Jag bara älskar den, tycker han lyckats fånga min personlighet på ett mkt fint sätt! =)
(kolla gärna in hans hemsida, finns massa fina bilder! jnart.se)


Vi har en liten trevlig tradition på jobbet att bjuda varandra på lunch, i onsdags var det min tur.
Det blev morotssoppa och laxspett. 

Hur man fraktar 5liter soppa till jobbet :)


Lunchen är serverad!



Fredagsmys i kollektivet.
Det bjöds på både middag, efterrätt och kramar! Inte alls illa!
Tyvärr fastnade inte maten på foto, inte heller efterrätten.


lite tilltugg till teet :)

Och sagospelet! :)


Så var det dags för Dinnerparty!
Jag och Kata lagade förrätt, och blev sen bjudna på huvudrätt och dessert.


findukat


svampcrepes


gästerna har kommit, inte några nya ansikten, men nog så trevligt ändå! :D



Tack för maten! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar