torsdag 13 december 2012

En helg i Stockholm

Jaha, nu kommer så äntligen bilderna från min Stockholms helg... Det var sisådär tre veckor sen nu, men ja, har man mkt annat att hitte på så blir de långt mellan blogginläggen. Men nu så är det då dags!

Jag passade på att ta mig tre dagar i Sthlm i slutet av november, efter ett möte på kontoret i Sundbyberg. -jag hann träffa långt ifrån alla, men ändå rätt många av mina härliga vänner! :)

Här kommer en liten resume!



Efter jobbet träffade jag Zandra på stan.
Middag blev det på Fondueboden. Ett jättemysigt litet ställe, med mkt god och prisvärd mat. Dessutom ett himla trevigt sätt att umgås över maten! :)



Min middag! Massa massa gott! :)


Zandra och jag... riktigt trevlig middag, massa goa skratt och intressanta diskussioner!


Ett av de heta diskussionsämnena för kvällen...


En Marre på de så...


Så blev det en drink på Hard rock café för att avsluta kvällen! :)
Fiiint serru!


Fredag morgon inleddes med lite jobb på distans.
Efter lunch blev det en lååång härlig promenad i strålande sol me Tessa och söta lilla Novalie, som blivit en liten tjej och inte bara liten bebbe :)
Promenaden avslutades hemma på Mistelvägen, med en fika.





Kvällen avslutades med tacos, godis, vin och på spåret. Alltså äkta fredagsmys!
Hemma hos Camilla
 







På lördagen blev det lunch hemma hos Jeppe, Jessica och Laura i deras nya hus!
Jättekul att få träffas och underbart mysigt att få träffa Laura och hinna mysa lite! :)

Sen bar det vidare för att träffa en ny liten stjärna: Freya!
Stort grattis Tracy och Claes till det lilla underverket! Och stort tack för att jag fick komma förbi och gosa lite. :)





Helgen avslutades hemma i Åkersberga med middag och tv-mys tillsammans med mamma och pappa. 





Sen bar det av hemåt, genom ett dimmigt Sverige...

Tack för den här gången Stockholm!
Och tack alla ni som jag hann träffa. Och för er andra så håller jag tummarna att få träffa så många som möjligt av er nästa gång jag är ner, 22-29dec.

Ha de bäst tills dess! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar