fredag 13 april 2012

som de ska va...

Efter en underbar påskhelg bestående av alldeles för mkt nattjobb förtjänade jag en dag i Vemdalen med tre galna killar. Som vanligt var jag både pigg och glad efter 4 timmars sömn (eller!?). Beslutade dock klokt nog att låta nån annan köra, så jag fick dö lite i baksätet.. Sen var det dags för en dag i backarna!
Tyvärr var det inte sol o väldigt hårda pister. Men snön höll iaf hela dagen och tack vare goa vänner gjorde även humöret det! :)




Robins snowboardmode!


Afterski på Hildings

tillsammans med: 
Robin

Christian

och... den mystiska personen med mobilen...



Så var jag laddad inför en ny underbar pluggvecka!
Den inleddes med massa grupparbete, på distans...
Jag läste och jag läste och jag läste...





En dag med Dominelli 





Sen bar det av på två dagars konferens med institutionsstyrelsen på Torpshammars herrgård.
 Riktigt trevligt, vacker byggnad, galet god mat och många intressanta diskussioner.
















Plötsligt en onsdag kände snål-Jenny för att spendera pengar på att äta god-mat!
Himla otippat, men himla trevligt!


God mat!


fina knas-Anders :)


fina tomat-fjärilen

true true!


Efter en kylig kvällstur på mc blev de lite lyx-kvällsfika :)



Och så var det dags för lite grupparbete i grupp
(ja, till skillnad från grupparbete på distans då...)
Vilket var himla underhållande! Himla härlig grupp jag hamnat i! Kanske inte den mest effektiva, men garanterat den roligaste!




Ja, dagens förklaring..!




Dagen avslutades med att fixa och dona hemma...
Jag har städat och plockat, diskat och grejat...


Och lite kvalitetstid med min kille... Fått nytt o fint i buren och massa gos o pyssel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar