måndag 30 april 2012

Åre, Valborg

29/4- Åre


Härlig dag i Åre, fint väder fina bakar och fint sällskap.


Lars




Njuta i Solen!


Pascha och Robin



Olof o Lars





Lunch i solen

Carro, Peter, Robin



Jag



Pascha


John



Jag, Olof


blev en del parkhäng på eftermiddagen i nya parken vid 1000m

Robin och nya parken



Peter, Carro, John


John






Jag



Carro



Afterski!



Lars o John



snygga hjälmbrännan!



Valborg!


Jag o Karin



grymt goda äpplen!







vårblommor!



Karin förbereder maten





Karin och Karin stod för grillningen!





Jag...


..och en tomat




Karin



finmiddag!



varmkorv o pucko!



på väg t badhusparken för att kolla brasan



Karin, Erik, Ellinore, Karin o Karin



Fiiiin kväll!!!

Tack alla underbara! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar