söndag 6 maj 2012

säsongsavslutning

Ja, då var det dags, sista dagen för säsongen i Åre.

Och det bjöds på ett helt underbart vackert vårväder!
Jag, Lars och Olof passade på att njuta ordentligt!
Så jag kan erkänna att lika mkt tid spenderades solandes som åkandes. Men åh va de va värt det! :)






Lite lätt kontrast att äta vattenmelon i snön! :)



Njut!



eh, jaha... vårkänslor!? :P


Sola benen!



Hahaha... ni som inte va där kan omöjligt förstå denna bild :P
(för det gör inte vi som va där heller..)


Trööööött Olof och john



Sen avslutade vi dagen med grillning och bastu!







konstigt att det ser så lugnt och fridfullt ut... Ser ju riktigt trevligt ut!
Kan ju bero på att elaka kommentarer, ont förtal och falska rykten inte fastnar på bild...


John o Olof



försöker med denna bild spä på föreställningen om en mysig, kamratlig stämning...



The Evil Guys:


John


Bram



Robert



Olof
(tyckte bilden förtjänade att vara i originalutförande...)




Och ja, jag bjuder på denna!
Och skyller på att det är svårt att förbli normal i detta sällskap och om att efter så mkt elaka påhopp så blir man ungefär såhär galen! :P


Trots detta vill jag verkligen tacka alla inblandade, onda själar!
Det var längesen jag skrattade så mkt!
=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar