lördag 25 augusti 2012

Stockholmsvecka 2

Andra veckan bjöd på massa härliga återseenden av goa vänner, massa skratt, god mat och massa små barn i olika åldrar, från ca -3mån till 1.5 år. (och ja, jag erkänner, jag började faktiskt känna mig lite gammal, när typ hälften av mina närmaste vänner har eller väntar barn... men å andra sidan jättemysigt att få massa små att mysa med, utan att behöva ta hand om dem på heltid! ;)


Det blev bla middag hemma hos Tracy, följd av en mkt trevlig filmkväll, med underbar romcom! :)



Så blev det kvällsfika hemma hos Camilla, med Camilla, Tessa och sötaste lilla Novalie :)




En dag i Hässelby blev det oxå, med Zandra och världens charmigaste lilla kille, Victor!


Victor va grymt duktig på att fota me min kamera...


:)

En föriddag i skogen med pappa, i jakt på de gula svamparna!

Skogsutfit



lila



och

guuuult


De blev ett par svampar till slut iaf! :)


Och blåååbääär



Så blev det minigolf och middag på oxenstiernas, med min fina familj! :)













Så kan de gå om man har otur...








men ni kan vara lugna!
Jag blev snabbt mästare på att håva upp golfbollar ur vatten!



*fokus jenny, foooookuuuus*





Min ursnygga lillebror


Så kan det gå...



familjen Lindahl

fina föräldrarna


o söta barnen





Lite fredagsvin med fina ida, på södra teaterns uteservering




Idaa



Och fredagsmiddag framför tvn


Moses


Spelkväll hemma hos Mats o Palle



Hann träffa min fina Karin också. Blev en fin promenad, god lunch och dessutom körsång på plattan, där ingela va o sjöng gospel.




Dessutm hann jag träffa Jesper, Jessica o lilla Laura. Detta dokumenteras dock inte på bloggen...


Och sen va det dags att fara norrut, med Natteskrutt och massa massa saker...



Och fint välkomnande fick jag när jag kom hem.

Bingolotto, godmiddag och lyxefterrätt!




Tack alla mina fina!
Kommer sakna er här uppe i norr! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar