tisdag 28 augusti 2012

Time flies

Så har drygt två veckor i östersund flugit förbi... Och ja, vad kan jag säga.. Det är skööönt att vara hemma! :)

Jag har hunnit börja på nya jobbet, vilket tagit massa tid och energi, men nu börjar jag känna mig lite mer i fas så nu börjar det kännas riktigt bra. Och kul att vara tillbaka på kontoret, med massa trevliga kollegor, och fler blir det- Östersundskontoret fortsätter att växa! :)

Ja, här kommer lite bilder från trevliga stunder.
Har trots allt hunnit med lite mer än att bara jobba...
Det är verklige det fina med att inte plugga- man är verkligen ledig när man är ledig! :)
(tänkte skriva att man är verklige ledig på kvällar o helger, men insåg att det var en lögn i mitt jobb..) :P


En fredagskväll hemma hos Peter och Hanna.
-god mat
-gott vin
-massa prat att ta igen
riktigt trevlig fredag! :)


jag skulle stå för maten, men på något konstigt sätt hände detta...
killen med lilla kontrollbehovet!? :P
*otippat*

jag tröstade mig med en annan kär vän :p

mysfaktor!

grymt gott vart det!
tar åt mig hela äran, eftersom jag var matansvarig!



På lördagen blev det en utflykt till skogen nånstans utanför Stugun.
Hälsade på Mattes stuga, mkt trevligt
-grillning
-yxkastning
-vedkapning
-vacker natur
- trevligt sällskap

Pojkarna leker med elden


Anders

tjejer kan!!!
(ja, det var jag!)

fire

godmiddag, nån dag mitt i veckan

plockade mig en blombukett på väg hem från friskis :)


I fredags blev det fest me Anna och Ellen...
Underbart kul att ses igen, massa skratt o fina ord!
kvällen började med ett pacman chips

och fortsatte med fairtrade!

himla fin kväll!
vill även passa på att tacka pojkarna en våning upp o trevligt folk på cuprum, jag har inte glömt er och ni var också med o gjorde kvällen grymt bra! Det gör vi om snart!

:)

Gaeng keow wan gai i solen vid lillänge!

(favorit-thaimaten..)

På väg hem råkade jag hitta dessa galningar på stortorget o va ju bara tvungen att stanna o titta lite...


Va i Strömsund på jobb, fint bilåkarväder! :)




Måste bara skryta lite!
De är mina alla tre!
Det trodde ni inte om otekniska lilla mig inte! :P


And thats it for now!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar