onsdag 19 juni 2013

Första veckan på sommarlovet

Och så var det sommarlov!

En veckas ledighet hemma i Östersund, med finväder och massa mys!


En liten kvällstur med mc till Stenbrottet för att grilla lite middag :)
En fin kväll, med fin solnedgång. 


Puss!


Myser i sängen med tända ljus! :p


Jag och Ellen spenderade dagen vid minnesgärdet, picnic i solen! 





Och så bjöds det å födelsedagsfika hos Maria

(gryymt gott och galet vacker!)


Här är en av de sötaste små ponnier jag någonsin träffat.
Sabissa.
Super söt och ruskigt fin att rida! :)
Jag vet inte riktigt hur det gått till, men jag verkar ha blivit ponnyryttare. Senaste tre lektionerna har jag ridit tre olika ponnyer. Galet roligt och galet länge sen jag senast satt på en ponny! (ca 12år sen räknade jag ut..). Jag har också provat på att hoppa lite senaste veckorna, också galet länge sen. Och jag insåg hur sjukt kul det är, så nu har jag bytt från dressyrgruppen och kommer att hoppa var fjärde vecka och resten dressyr.


Mitt, bara mitt!


Bakade lite bröd, för att få slut på morötterna och lite paj för att få slut på äpplena.
Kylskåpet rensas på grönfoder tills jag åker ner till Stockholm, så jag slipper hitta dem vitluddiga när jag kommer hem ;)





mumsmums


Lite grillning på Andersön med Louise, Anders, Micke och Cicci.


Och Diesel, förstås.




Första svenska jordgubbarna!


Och första utflykten på mc, alldeles ensam!
Lycka är att ha en litet rosa kort med både ett A och ett B på!


Lunch i solen på andersön

Gladast i stan!

Så blev det lite lyxmiddag!
Dels för att fira körkortet, dels för att vi inte ska äta middag tillsammans på två veckor... Då får man lyxa till det, fast det är måndag!
Grillmaster!



Gomiddag!


Och så lite ost, kex och bubbel!


Skål på er!

(vi ses i Stockholm närmaste veckorna alla 08:or!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar