torsdag 5 maj 2011

Första inlägget

Här kommer det första inlägget på min nya fina blogg. Det handlar mer om ingenting än om allt men det är ju iaf halva tanken, så jag ser det som ok.
   Huvudtanken med den här sidan är inte att jag tänker skriva långa memoarer och ha åsikter om allt. Utan istället ska jag försöka lägga upp så många bilder jag orkar och hinner med. Bilder på precis allt och ingenting som händer och sker i mitt liv. Och har jag lite tid över så skriver jag nåt litet, nån gång ibland.

Nu när jag har informerat om detta ska jag försöka förstå resten av allt som finns att förstå här, så jag får lite ordning på bloggandet, de e mkt att lära sig om man e nybörjare! ;) Men jag hoppas med att snart komma igång och få upp de första bilderna! :)

Ses snart eller sen, om ett tag..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar