lördag 28 maj 2011

lördag 28/5

Började dagen med att vakta barn på friskis- underbar start på dagen, massa skratt, bus och lek! :) Jag hade sammanlagt 12 barn i åldrarna ½-10år och det fungerade jättebra ändå! Efter det har jag dock inte gjort så himla mkt alls, mest suttit inne och pluggat. Tog mig iaf ut en liten stund- till ica för att köpa ägg. Nu har jag bakat mat-muffins som jag ska provsmaka framför tvn. Ikväll visas "One Flew Over the Cuckoo's Nest".

Här kommer ett par bilder på dagens ups & downs...
Up nr. 1
Titta, det är sommar!!! :)

Up nr.2
en till liten källa till glädje! två nya spännande smaker på kexchokladen!
(kan dock inte rekomendera den övre varianten..)


down nr.1
hm, vet inte om jag behöver skriva så mkt.. en bild säger mer än 1000 ord, sägs det.


Up nr. 3
Lycka är att komma ifrån pluggandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar