onsdag 18 maj 2011

Onsdag 18/5


Min morgon: Klockan var ställd på 06.45 för att ha god tid på mig innan jag skulle vara i skolan kl 08.15. Jag vaknade dock innan väckarklockan, konstaterade att eftersom kl var 06.33 var det ju ingen ide att somna om, så jag gick glatt upp, diskade, klädde på mig, gjorde frukost och satte mig framför tvn och blir mkt förvånad när tv klockan visar 05.55. Jag har alltså lyckats kolla fel på klockan och har mer än en timme över innan jag ens behövde fundera på att åka till skolan... så vad gör man då? Jo, jag tog en härlig morgonpromenad längs sjön, riktigt bra start på dagen, kanske ska fortsätta så!? ;)

Östersund

märkligt morgonljus, gjorde sjön självlysande blå...
(vilket inte riktigt syns på bilden.. men,men.)


Någon märklig människa har ställt sin husvagn på en flotte i storsjön! Why!?


En till Östersundsbild, bara för att de e så himla vackert här! ;)
(tagen på väg hem från skolan...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar