söndag 8 maj 2011

Söndag på Frösön

Eftersom vädret idag bestämt sig för att vara varmt och soligt kunde jag inte låta bli att ta mig en cykeltur tvärs över den lilla ön jag bor på...

 Ganska vackert tycker jag allt att det var...
Och av någon anledning lyckades jag dras till ännu en snöig strand :)


efter en timmes cyklande hittade jag en trevlig strandremsa
och fick avnjuta medhavda pannkakor med blåbär, som dock fick stå och tina i solen en stund,
eftersom jag tog de direkt ur frysen innan jag åkte...


Somnade en stund på stenarna, himla skönt med solen i ansiktet.

Rödöbron! (som bevis på att jag faktist tog mig över hela ön.) :P

Stannade till vid Frösö kyrka på vägen hem


Fotona e tyvärr av lite dålig kvalite eftersom jag glömde kameran hemma, så jag fick klara mig med mobilen. Men det blev en ganska trevlig dag ändå! :)

1 kommentar:

  1. nu vet jag att jag aldrig vill bo i norrland.. SNÖ I MAJ!!! usch och fy!
    men jag vet ju att du trivs som fisken å det är ju bra. tur att det finns något för alla ;)

    SvaraRadera