onsdag 7 december 2011

En UNDERBAR tisdag!

Tänk att en vanlig simpel tisdag kan bli så himla bra! =)

Idag har jag haft massa kul att göra på praktiken, det har snöat, jag har tränat och haft en grymt trevlig kväll me fika o middag... Och dessutom har jag fått min nya snowboard!!!
Och den är så himla fiiiin!!! =)
Humöret på topp!


Tänk att jag bor så himla vackert!
Underbar soluppgång över storsjön, på vägen till jobbet!




Och här är det! Det efterlängtade paketet!!!



Min fina!


Är den inte underbar!? :)




gamla o nya brädan



Detta firades med Pizza och fika tillsammans med bästa Anders!



Kunde inte bli mycket bättre!
Himla lycklig tjej!!! 

1 kommentar:

  1. Åh, vilken fin! Nu blir jag avis. Kanske dags för mig också att byta upp mig efter drygt 10 år med samma gamla, är inte så bra längre... men tycker ju om den! Så det börjar bli snö nu?! Vi vill gärna komma upp och hälsa på lite i februari kanske, orkar inte vänta ända till påsken i år.. :P Se om vi kan hitta någon långhelg som kan passa in i ditt schema... ha det toppen! Kram

    SvaraRadera