onsdag 7 december 2011

föräldrar, biathlon o Jamtli

I helgen var min föräldrar här! :)
Det var himla mysigt att träffa dem, de va länge sen sist.
Och vi hann med en massa kul saker!


Fredag
Lunch- pappas supergoda fisksoppa med saffran! :)


Sen blev stod det skidskytte på programmet.



Spännande var det!



Mamma o Pappa



Och Sverige högst upp på pallen!!!


Detta firades med middag på japansk restaurang!

Fortune cookie!


Med det bästa budskapet ever!!!
hehehe


Och så fick jag äta upp pappas efterrätt!


Sen va det tyrolerafton på storsjöteatern!


Lördag

Jamtli julmarknad




Det erbjöds ponnyridning...

Och Åsneridning!!!


ehm.. och barnridning!?



Mamma o pappa!



Sen blev det lunch från bydalsfjällen!


Och så blev det lite skidskytte


Heja Österrike!



Idag blev det middag hemma...
men det var riktigt gott det oxå, om jag får säga det själv! :)


Sen tittade vi lite foton... Och bland alla fina peru-bilder dök denna bild upp!
Min söta lillebror! :)


Söndag

Jag och mamma gick på förmiddags promenad på frösön.





två timmar senare såg det ut så här! : 

Tack för en supermysig helg!
Ses om två veckor! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar