lördag 24 december 2011

julstök

Hej hopp!
Här kommer en kort dokumentation av årets julstök! :)




Och för er som inte känner igen mig... eller blir förvirrade av att det står fel namn på förklädet:
Det här är jag!
:)



Och det här är min söta bror!




Här står alla pepparkaksformarna på led...!
de färdas mot den stjärnan, så här i juletid.
(tänker inte berätta vem som va mogen nog att leka med pepparkaksformerna..)



Massa kakor!


extra fina kakor


Och så blev det lite marsipanfigurer.



en elefant!



En mus



En krokodil






Lukas o Moses kvällsfikar




Jag har gjort ett tappert försök att rädda pepparkakshuset...



Lite knäck...



Världens sötaste lilla råtta :)



Råttan va lite sugen på paketen :)


Och sist men inte minst önskar jag, förstås, er alla
 en riktigt GOD JUL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar