onsdag 7 december 2011

Nyponsoppa, ost och tomtegröt!

Konstaterar: det goda humöret håller i sig idag också! :)


Dagens alla små händelser:
Haft avslutningssamtal på praktiken... Jättemärkligt att tiden gått så fort. och en väldig tur att jag inte behöver sluta helt, utan kan fortsätta med iaf en liten del av mina projekt även nästa termin- fast på frivillig basis.
Sen blev det en sväng upp till skolan för att sitta på kårmöte, som drog ut på tiden något otroligt mycket! Och när jag va tvungen att springa vidare efter en timme hade vi fortfarande en bra bit kvar på budgeten, som va mötets första punkt :P Men de va trevligt att träffa lite folk, fika o njuta av att sitta i föreläsningssal igen!
Sen bar det vidare till friskis för att leka med barnen. Tog bilen för att hinna mellan allt, vilket var tur, kom fram en minut försent ändå. Vilket iofs inte spelade någon roll, eftersom jag satt alldeles själv i barnrummet första timmen, tills världens sötaste Alice kom och höll mig sällskap! :) En timmes träning blev det sen. Och sen gjorde jag något jag nog aldrig kommer att göra igen- jag tog bilen från friskis och hem!!! hahaha, fruktansvärt dumt kändes det! Detta gjorde jag iklädd långkalsonger, jacka och vinterkängor... folk måste tro att jag är galen! :P Väl hemma beslutade jag mig för att jag faktiskt inte måste laga middag om jag inte vill. Så på menyn ikväll blev det nyponsoppa, kex och massa goda ostar. Och till efterrätt blev det tomtegröt! :)

Så kan en helt ovanlig onsdag se ut, om man heter Jenny och inte är som alla andra! :)


Kårmöte



tomt barnrum på friskis.

Tack alla mina fina vänner, ni gör mig så himla glad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar