söndag 1 januari 2012

Jullov i Stockholm(s trakten)

Här kommer en liten uppdatering av vad jag gjort här nere i Stockholm sen sist...
Jag har hunnit me massa skoj och hunnit träffa massa av mina goa vänner!


I Onsdags blev de film o pizza hemma hos "mig".
Med Mats, Palle, Tessa och Matte






I Torsdags träffade jag Karin i stan...
Vi hamnade på ett fik i Gamla stan som enligt Karin har jättegoda mackor men "det är inte gratis direkt".
För en gångs skull är jag glad att Karin hade fel:
Det var gratis!!! :)
Iaf om man råkade sitta bredvid ett gäng trevliga scweizare som beställt in för mkt mat.
 De bjöd oss på soppa och macka! Så vi behövde bara köpa dricka själva!  

Finaste Karin


Karin tillsammans med den mkt trevliga tjejen som bjöd oss på soppa!


Fredag morgon kl 9.00 på buss 626.
Jag sitter på bussen och ser alldeles glad ( och jäkligt trött) ut, trots att klockan e jättetidigt!
För jag skulle ju till Hässelby för att mysa me Zandra och Victor hela förmiddagen!

Duktig kille äter alldeles själv!


Glad skit!





Roligaste leksaken!
(Tyckte jag iaf)
den både låter, snurrar! :)

Victor fick sin födelsedagspresent... 
(bättre sent än aldrig)
Fast papperet va mkt roligare än presenten i sig.
:)


Liiite för kort för att nå det som ligger på bordet...
Som tur är!



gofika me hembakta bullar!!! :)

Sötunge! :)



På kvällen va jag i stan me Tracy...  
Kollade julpynt :)
Och åt finmiddag på Drottninghof.
Sen blev det bio! New years eve. Riktigt mysig och rolig film!
(Dock inget jag rekommenderar singlar att se kvällen innan nyårsafton... :p )



Nyårsafton!!!
Ja, min nyårsafton började med 4 timmar på jobb på terminalen. Massa folk som skulle ut o åka båt. Och sen blev vi bjudna på ett glas champagne.
Efter det våldgästade jag Ida en stund medan hon lagade mat och provade kläder inför kvällens festligheter.
Sen bar det vidare till Södra Teatern för ytterligare 7 timmars jobb.
De va grymt dålig musik, men massa glada o trevliga folk OCH Stockholms bästa utsikt över alla fyrverkerier!!! :)



Min lyxiga nyårsmiddag! 



 Ida förbereder trerätters nyårsmiddag. :)

Stort tack för att jag fick komma förbi o störa en stund, det förgyllde min nyårsafton!




Det nya året firades idag in med en underbart god middag hemma med familjen!






Gott nytt år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar