söndag 29 januari 2012

två dagars återhämtning

Ja, det är precis som rubriken antyder...
Jag har använt helgen till att hämta andan lite. Jag har tagit det lugnt och hunnit ikapp mig själv.
Har umgåtts med fina vänner, städat, diskat, tvättat, gått på stan och hunnit med allt det där jag inte hunnit på ett par veckor nu...

Och så har jag hunnit jobba också. Första passet som ordningsvakt i Östersund var riktigt lugnt och skönt! :)
Jag har dessutom varit duktig o ringt sjukvårdsupplysningen och fått veta att jag inte är döende, utan förmodligen bara haft en lätt hjärnskakning. Ja, som förklaring till detta, för er som inte vet det; jag halkade o slog huvudet förra veckan. Och nej, jag trodde inte att jag var döende, men ja, vissa av mina goda vänner lyckades skrämma upp mig, så jag ringde iaf till en snäll sjuksköterska tillslut :P Och, som sagt; ev. en lätt hjärnskaning. :)



Fredagsmiddag i kollektivet
Tjockpannkaka med sallader, keso, sylt och grädde.
Ingela, Kata, Hille o Karin



Kata



Sen blev det efterrätt och spel.




Och kvällen avslutades med gitarr o sång, av finaste Anne



Lördag


Jag fick en present av Emma! :)



En sväng ner till vinterparken med Emma, Robin o Patrik



Emma lete i snöborgen



Och blev lite snöig! :)



Sen blev det glasstårta hemma hos Robin!


Har dock inga bildbevis på alla de vettiga saker jag gjort... Men jag lovar att jag gjort en del nytta också!
=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar