torsdag 26 januari 2012

SKIWEEK!

Skiweek Vemdalen 2012


1 resa
2 fullpackade bilar

3 tjejer på skidor
4 tjejer på bräda
5 dagar i Vemdalen
6 tjejer i en stuga
=
Awesome!




(En bild säger mer än 1000 ord... Och här kommer då över 63000 ord...)





två bilar


lite packning



Två bilar skulle upp till stugan...
Det puttades, halkades, skrattades...



två stolta bilägare! :)



Och så ut i backen! :)
Kata, jag, Hille, Ida



Hille åker lift :)


lunchrast



Middag i stugan




bastu-snöbad



Hille vispar grädde


Mina två finaste... står o njuter av fantastisk utsikt! :)


Lugn kväll i stugan- Mama Mia o kladdkaka!



Ny dag- nya utmaningar




Stugan


Utsikten


Ski in- Ski out!? :)


Anne


Afterski 




Såhär tyckte vi om musikvalet... 





Paketöppning- superfin gästbok till kollektivet! :)

Emma slår in Karin i fina snöret...


Jag



Gör oss redo för kvällen..

Jag o Hille


Emma o min gamla bräda, på väg ut i backen..


Underbart vacker dag! :)





Jag o Emma
 






Emma lär sig åka bräda:









Jag, Kata, Hille, Anne, Ida, Karin


Ida


varm choklad o lussebulle


Anne o Kata
(observera antalet stavar på bilden...)




Anne








Patrik


Emma o Erik



Middag för två...
(sorgligt få pers runt stora matbordet!)





förfest i storstugan 



Party brudar!

Patrik friar... (ingen vet riktigt varför... men kul va de :P)

Sofia o nya kudden...





Såhär glad är man efter en vecka i Vemdalen!


Emma o Ellen o massa packning, i bilen på väg hem...


Tack alla för en underbart härlig vecka!


Med massa grym åkning
Massa fina vänner
Och (alldeles för) massa god mat o gottis!
:)



2 kommentarer:

  1. Jag vet varför han friade: du är ju ute och rör på dig efter 25! Behöver man säga mera? ;)

    SvaraRadera
  2. Guldkommentar ovan:) ni må ju göra resan igen snart, uppleva lite miun-Flashback!!#skiweekpartypatrol

    SvaraRadera