tisdag 10 januari 2012

Kryssning :)

Och så var det dags igen!
Kryssning med Birka Paradise.
Den här gången lyckades vi fylla hela två hytter med massa underbart folk!



Kort presentation:

Jesper

Pauliina


Jessica


Magnus

Ida


Mats


Anders


Och Jag!



Kryssningen började med att jag lyckades tappa bort/glömma allt jag äger i terminalen, inklusive mig själv... efter att ha sprungit runt och roddat o letat och fixat och grejat kom jag iaf till slut till middagen, endast en halvtimme för sent... :P
Men vi hann iaf äta en tre rätters middag (dock inte 4 rätters) o ha riktigt trevligt!

Kantarellsoppa


Mystisk, måttligt god svamp...

lingonpaj









Sen blev det lite sedvanlig förfest i hytten! :)

Ida


Palle Magnus och Mats



Mats och Anders bygger ett torn!


Ida har fått tandställning....


Anders är ute och skjutsar mats, på Idas tandställning...


Palle och Anders



Vaknade till underbart sommarväder!
(det var dock inte fullt så varmt som det såg ut att vara...) 


Ida tyckte att solglasögon var en god ide!



Paj till lunch...



Sen var det musikfrågesport!



Och karaoke


Och ett litet mellanmål innan det var dags att gå i land :)





Tack för en grymt trevlig kryssning! 
Det här gör vi om! :)




1 kommentar:

  1. Det var verkligen toppen! Gör jag gärna om! Men nu ser jag galet mkt framemot att få komma och hälsa på, ses om några veckor:) kramar

    SvaraRadera