fredag 22 juni 2012

Idag

Hej alla glada! 

Hoppas ni haft en himla fin midsommar! :) Här har det mest varit en vanlig dag, eftersom barnen gått i skolan.. Men imorgon ska det firas desto mer! :) Midsommarstången är redo att bli klädd, mat har beställts och lekar har planerats! Men det berättar jag mer om sen...
Nu kommer ett par foton som ni kan titta på så länge :P


Underbara underbara NaiYang stranden!

Jag och Nelly var ner på stranden idag, för att kolla läget.. vi åt lunch och drack några fruitshakes i skuggan :) Inte helt fel sysselsättning på midsommar!

Dagens meny!
framförallt sugen på nr7 :)

Sen fortsatte vi till Tesco, för att leta träningskläder... men vi hittade glass istället! :)
Astufft litet glasstånd, där man fick välja choklad eller vanilj glass, två sorters innehåll och sen gjorde de glassen på plats, och på det fick man en topping! awesome kul ide! :)
min glass: vanilj, oreo och hallonglass med chokladtopping
Nellys glass: choklad, oreo och jordgubb med chokladtopping


Medan de andra åkte till marknaden satt jag och fyra barn kvar på barnhemmet och hade lite kvalitetstid tillsammans. Så himla mysigt att få tid o umgås o prata lite med de äldre, utan alla små busknott :)
Det resulterade även i en ny frisyr! :) riktigt imponerande tycker jag...


   Thank you Nun!




Och ja, thats it for today... over and out!


1 kommentar: